Mate - Najbolja svjetska ekonomska literatura 2019. - page 23

|
M A R K E T I N G I P R O D A J A 23
Marketing u Hrvatskoj
M. Martinović
55 POSLOVNIH SLUČAJEVA
Autorica je u knjizi predstavila pedeset i pet slučajeva iz hrvat-
ske marketinške prakse. Predgovor za knjigu napisao je jedan
od vodećih svjetskih marketinških stručnjaka, Philip Kotler,
profesor međunarodnog marketinga na
Kellogg School of Ma-
nagement
, koji s autoricom surađuje duži niz godina. Knjiga
poslovnih slučajeva napisana je s namjerom da prikaže dobre
i manje dobre primjere iz hrvatske marketinške prakse, te da
na određeni način prezentira rezultate dobrih i loših poslovnih
odluka. Njihovom analizommože se učiti na iskustvima iz kojih
se izvlači pouka. Knjiga je opremljena dragocjenim primjerima
tvrtki koje su uspješne u ovim vremenima ispunjenim rizikom i
neizvjesnošću, ali i nekim primjerima tvrtki koje nisu spremno
dočekale tržišne promjene i nisu znale kako se prilagoditi novo-
nastalim tržišnim okolnostima. Upoznavanje s dobrim i lošim
poslovnim scenarijima koji se u njoj nalaze, povećat će učinko-
vitost svakog tko odlučuje. U svojoj osnovnoj namjeni djelo je
predviđeno kao udžbenik za studente poslovnoga upravljanja.
Veliki val
C. Li, J. Bernoff
KAKO POBIJEDITI U SVIJETU NOVIH
DRUŠTVENIH TEHNOLOGIJA
Upravo sada vaši korisnici pišu o vašim proizvodima na blogo-
vima i preoblikuju vaše reklame na
YouTubeu
. Oni vas definira-
ju na
Wikipediji
i napadaju na društvenim mrežama kao što je
Facebook
. U knjizi Veliki val dvoje vodećih analitičara iz tvrtke
Forrester Research
opisuju kako možete okrenuti međusob-
no povezivanje korisnika u svoju korist. U 25 stvarnih primjera
iz čitavog svijeta (od zdravstvene skrbi, preko maloprodajnih
trgovina i proizvoda za korisnike do poslovnih usluga) Li i Ber-
noff pokazuju kako vodeće tvrtke prikupljaju podatke, ostva-
ruju prihod, štede novac i aktiviraju svoje korisnike. Bilo da se
bavite marketingom, istraživanjem, korisničkom podrškom,
prodajom, razvojem ili čak vođenjem čitave tvrtke, ovdje se
nalaze savjeti upravo za vas, potkrijepljeni stvarnim podaci-
ma o povratu ulaganja koji dokazuju da ti savjeti djeluju. Trend
društvenih tehnologija ne možete ignorirati. Pročitajte Veliki
val i naučite kako ga zajahati. Više nema povratka.
Čitajte na:
Čitajte na:
eknjiga
Mate d.o.o.
ISBN: 9789532461350
eknjiga
Harvard Business Press
ISBN: 9789532463439
1...,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22 24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,...85
Powered by FlippingBook