Mate - Najbolja svjetska ekonomska literatura 2019. - page 22

|
22 M A R K E T I N G I P R O D A J A
Marketing u ugostiteljstvu,
hotelijerstvu i turizmu
4. izdanje, P. Kotler, J. T. Bowen, J. C. Makens
PO PRVI PUTA NA HRVATSKOM JEZIKU KNJIGA IZ
PODRUČJA UGOSTITELJSTVA, HOTELIJERSTVA I TURIZMA!
U današnjoj industriji ugostiteljstva, hotelijerstva i puto-
vanja klijent dolazi iz bilo kojeg dijela svijeta te ima položaj
kralja odnosno kraljice. Ta mu se titula ne dodjeljuje zbog na-
sljednih prava već stoga što klijent može poboljšati ili uništiti
vašu karijeru temeljem odluka koje donosi pri kupnji. Knjiga
koja objašnjava marketinške koncepcije te pokazuje kako se
one primjenjuju na situacije u stvarnom životu.
Knjiga ima međunarodni fokus, što je osobito važno u doba
sve veće globalizacije. Poslovna su tržišta postala međuna-
rodna – domaće tvrtke šire se u inozemstvo, a strane tvrtke
žele ući na domaće tržište – stoga je neophodno da današnji
čitatelji budu izloženi poslovnim i kulturnim primjerima iz
drugih dijelova svijeta.
Change by Design
Tim Brown
KAKO DESIGN THINKING TRANSFORMIRA
ORGANIZACIJE I POTIČE INOVACIJE
Design thinking, predmet ove knjige, nudi pristup inovacija-
ma koji je moćan, učinkovit i široko dostupan, koji može biti
uključen u sve aspekte poslovanja i društva, koji će pojedinci
i timovi koristiti za generiranje prodornih ideja koje će po-
tom biti provedene i utjecajne.
Design thinking svoje korijene vuče iz dizajnerskog obučava-
nja i stručne prakse, ali to su načela koja svatko može uvjež-
bati i primijeniti na svakom području aktivnosti.
Design thinking iskorištava kapacitete koje svi imamo, ali
koji su zanemareni zbog konvencionalnije prakse rješavanja
problema. Taj pristup ne stavlja samo čovjeka u središte zbi-
vanja već je sam po sebi veoma human.
Ova knjiga će Vas naučiti mjeriti uspjeh Vaših ideja, ali ne kroz
stanje bankovnih računa nego kroz njihov utjecaj na svijet.
Tiskano izdanje, tvrdi uvez,
940 str., 21 x 26 cm
Šifra: 109T
ISBN: 978932460957
Pearson Education /
Prentice Hall, 2011.
IV. izdanje
Tiskano izdanje, meki uvez,
264 str., 16 x 23,5 cm
Šifra: 309M
ISBN: 9789532463965
Harper Business, 2018.
USKORO
1...,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21 23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,...85
Powered by FlippingBook