Konferencija Philip Kotler 2009.

Predavanje profesora Philipa Kotlera održalo se u Hotelu Westin u Zagrebu. Cjelodnevni program počeo je predavanjem profesora dr. Kotlera u 9,30 i završio u 17,00 sati. Philip Kotler, vodeći svjetski marketinški mislilac, sa svojim novim idejama i paradigmama predstavio je brojne načine kako pomoću tehnika strateškoga marketinga povećati produktivnost i povrat na ulaganje. Također, prof. Kotler je na osnovi svojega bogatog iskustva na globalnom tržištu polaznicima pružio brojne primjere i poslovne slučajeve.

Profesor Kotler i ovoga je puta podijelio svoja razmišljanja o budućnosti i izazovima marketinga u 21. stoljeću. Govorio je o načinima na kojima se može uspješno poslovati čak i u vrijeme krize. Navodeći konkretne metode poslovanja profesor Kotler je oduševio sudionike konferencije. Zadnje riječi profesore Kotlera bile su da se nada kako će svatko od prisutnih primjenom naučenog pomoći poslovanju svoje tvrtje, a samim time i povećanju BDP-a.

Drugi predavač na konferenciji bio je prof. John Branch, predavač na Ross School of Business na University of Michigan, SAD, te voditelj MBA Marketing programa na ZŠEM-u. Profesor Branch na konferenciji je govorio o konkurenciji, kako je treba upoznati, te na koji se način nositi s njom.


Raspored predavanja:

8.00 - 9.00

Registracija polaznika

9.30 - 9.45

Otvaranje predavanja

9.45 - 11.00

Philip Kotler: POSLOVANJE U VREMENU RECESIJE

11.00 - 11.15

Pauza za kavu (foyer/predvorje Kristalne dvorane)

11.15 - 12.15

Philip Kotler: UPRAVLJANJE MARKETINGOM I PRODAJOM

12.15 - 13.30

John Branch: TRŽIŠNO NATJECANJE

13.30 - 15.00

Pauza za ručak (17. kat, kod dolaska molimo pokazati akreditaciju)

15.00 - 16.00

Philip Kotler: OTKRIVANJE PRILIKA

16.00 - 16.30

Rasprava, Q&A: Philip Kotler, John Branch, Ivona Škreblin Kirbiš

16.30 - 17.00

Završna riječ



PISMO PROFESORA DR. KOTLERA HRVATSKOJ POSLOVNOJ ZAJEDNICI

Poštovani članovi hrvatske poslovne zajednice,

Od našeg zadnjeg susreta 2006. godine puno se toga promijenilo. Od tada, svijet je uronio u duboku financijsku krizu, a tvrtke se susreću s velikom neizvjesnošću i bore se donoseći teške odluke. Zatim, tu je i Kina, koja može proizvesti veliku količinu proizvoda po nižoj cijeni od drugih. Većina proizvoda je sve više pod utjecajem ‘komodifi kacije’, tvrtke očajnički pokušavaju pronaći nove načine diferencijacije svoje ponude. Tvrtke moraju naučiti kako koristiti nove medije i kako doći do novih potrošača koji internet koriste kako bi se informirali i donijeli odluke o kupnji. U isto vrijeme uprave propituju budžete i spremne su ukinuti svaki budžet koji menadžeri ne mogu opravdati kao “dobru investiciju”.


Mogu vam ponuditi dobre savjete kako postati proaktivnija tvrtka, tvrtka koja predviđa promjene, prilagođava im se prije konkurencije, te savjete kako stvarati tržište i oblikovati svoju budućnost na tržištu. Tvrtke kao što su Apple, Nike, Ikea i druge, pokazale su da pripravne tvrtke ne samo da reagiraju na događaje, već same mogu predvidjeti i oblikovati svoju budućnost. Na predavanje povedite i vaše kolege - jamčim vam da će Vaš tim otići sa svježim i uzbudljivim novim idejama!

dr. Philip Kotler

S.C. Johnson Distinguished Professor of International Martketing

Kellogg School of Management

Sveučilište Northwestern

ZŠEM novi 2023 ZSEM PA mali lijevi novi zšem shop NOVI Obročno plaćanje

(Kom: ) je dodan u košaricu.