Mate - Najbolja svjetska ekonomska literatura 2019. - page 34

|
34 M E N A D Ž M E N T
Redefiniranje globalne strategije
P. Ghemawat
PRELAŽENJE GRANICA U SVIJETU
U KOJEM SU RAZLIKE JOŠ UVIJEK VAŽNE
Knjiga nudi pogled na globalizaciju zasnovan na stvarnosti te
praktičnim instrumentima koji pomažu u postizanju profi-
tabilnost u prekograničnom poslovanju. Suprotstavljajući se
uobičajenom stajalištu o globalizaciji, Ghemawat tvrdi da je
svijet u stvari „poluglobaliziran”. Koristeći detaljne primjere
uspjeha i posrtanja najmoćnijih svjetskih kompanija, Redefi-
niranje globalne strategije daje praktična sredstva za uprav-
ljanje kojima želi pripomoći poslovnim subjektima u stvara-
nju vrijednosti iz prekograničnog poslovanja: CAGE obra-
zac za udaljenosti, ADDING bodovna lista vrijednosti, AAA
trokut. Omogućavanjem strateških instrumenata „korak po
korak“ za stvaranje dobiti iz međunarodne ekonomije, Rede-
finiranje globalne strategije pomaže poslovnim subjektima
da izvuku najviše koristi iz našeg polu globaliziranog svijeta.
Budućnost menadžmenta
G. Hamel u suradnji s B. Bressnom
POZIV DA SE POLAKO ODBACE ZASTARJELI SISTEMI I
PROCESI, TE DA SE O MENADŽMENTU POČNE PRIČATI NA
NOV I DRUGAČIJI NAČIN!
Hamel, poznati poslovni mislilac i autor, donosi nam stručni
pregled suvremenih statičnih korporativnih sustava uprav-
ljanja i predlaže nove smjernice za moderni menadžment.
Iz “Budućnosti menadžmenta”
“Ovo je knjiga za sve oni koji sanjaju i one koji djeluju. Ovo je
knjiga za sve one koji osjećaju da ih birokracija sputava, koji
se brinu da ‘sustav’ koči inovaciju, koji potajno vjeruju da je
problem jednostavan i očit, koji se pitaju zašto korporativni
život mora biti tako obeshrabrujući, koji misle da su zaposle-
nici zapravo dovoljno pametni da mogu sami sebe kontroli-
rati, koji znaju da ‘menadžment’, kakav se trenutno primje-
njuje, koči uspjeh − te za one koji žele poduzeti nešto u vezi
s tim. Ako ste vi jedan od tih ljudi, onda dobrodošli u klub.”
Tiskano izdanje, tvrdi uvez,
300 str., 16 x 24 cm
Šifra: 185T
ISBN: 9789532461077
Harvard Business Press,
2010.
Tiskano izdanje, tvrdi uvez,
286 str., 15,5 x 23,5 cm
Šifra: 155T
ISBN: 9789532460735
Harvard Business Press, 2009.
Čitajte i na:
eknjiga
ISBN: 9789532463651
1...,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33 35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,...85
Powered by FlippingBook